søndag 27. februar 2011

Nordli

Ettersom Andreas stakk til Namsos ble jeg pent nødt til å klare meg som best jeg kunne i Nordli. Det endte med en diger dobbeltseng, god middag med hjemmelaget bjørkevin og hjemmelaget multeis til dessert på Brattvoll gård. (www.brattvoll.net) Her er det flott utsikt utover Sandsjøen og videre utover Nordli. Her på gården lager de ikke bare vin men også mye annet spennende! Blant annet en slags bjørkesevjebrus "BETULA" som jeg skal smake før ferden går videre i morgen.



Ettersom Andreas fikk med seg kameraet fikk jeg ikke tatt bilde av vertskapet men et bilde av brusflaska fikk jeg tak i!

Ellers er turen nå ca 50 dager gammel og det er ganske rart å ha vert på tur så lenge. Motivasjonen går opp og ned da det føles som om vi har gått uendelig lenge mens det samtidig er uendelig lenge igjen. Heldigvis har den blitt mye bedre nå i det siste og vi er ivrige etter å komme avgårde i retning Børgefjell.

Da vi la ut på turen trodde og håpte vi at vi skulle komme fram i månedskifte april/mai noe det virker som om vi også kommer til å gjøre =) Vær og føre kan selvfølgelig føre til endringer på akkurat det!

Torstein

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar